Au trecut 10 ani din iunie 2004, când Preşedintele Grupului Renault de la acea vreme, Louis Schweitzer, prezenta modelul Logan. În tot acest timp, berlina construită la Piteşti a devenit un etalon internaţional şi un obiect de studiu pentru concurenţă, precum şi principalul vector de imagine al unui segment „low-cost” care a crescut exponenţial chiar şi în timpul crizei economice. Excelentul raport calitate preţ a pus chei de Logan în mâinile a 1.400.000 de clienţi din 42 de ţări ale lumii.
Cu ocazia aniversării, inginerii Dacia au pregătit o serie limitată denumită sugestiv „LOGAN 10 ANI”, dezvoltată pe baza nivelului de echipare Lauréate. Aceasta se prezintă publicului cu evoluţii exterioare atractive, dintre care putem enumera proiectoarele faţa dublu optice, sistemul de semnalizare pe oglinzile retrovizoare, protecţii laterale de culoare neagră pentru portiere, o mască de culoare roşu închis pentru blocurile optice spate, o baghetă de decor de culoare neagră pentru bara de protecţie spate, precum şi jante din oţel.
Interiorul beneficiază de o tapiţerie şi o ambianţă nouă, precum şi de o planşă de bord complet schimbată, dominată de consola centrală care încorporează un echipament prezent în premieră pe marca Dacia şi dedicat exclusiv clienţilor din România, respectiv aerul condiţionat cu reglare automată.