Dacia Duster

Spatioasa , fiabila, simpla dar inteligenta noua Dacie Duster te impresioneaza de la prima vedere .

Inca de la infiintarea uzinei de Autoturisme Mioveni  in anul 1966 , prin semnarea unui contract de licenta intre Renault si statul roman

in anul 1968 , constructorul roman a inceput fabricarea primelor modele Dacia 1100 , apoi Dacia 1300 si multe alte modele , ajungand in anul 2010 sa fabrice primul Duster .

Dacia Duster , primul SUV romanesc ,este disponibil atât în versiune 4×2, cât și în versiune 4×4.

Mai multe elemente îl recomandă pentru toate categoriile de drumuri, în special în versiunea cu tracțiunea integrală:

  • o gardă la sol de o înălțime considerabilă (210 mm)
  • consolele scurte (822 mm în față, 820 mm în spate)
  • unghiuri de trecere importante (unghi de atac de 30° și unghi de degajare de 36°)
  • o cutie de viteze în 6 trepte, cu o primă viteză scurtă (5,79 km/h pentru 1000 tr./min). Aceasta permite deplasarea cu o viteză foarte redusă în teren accidentat și un demaraj ușor atunci când mașina este încărcată sau înaintea unei rampe foarte înclinate.
  • o comandă 4×4 intuitivă, cu 3 moduri, împrumutată de la Qashqai; cele trei opțiuni ale comenzii 4×4 sunt:
    1. „Auto”, când repartizarea cuplului între puntea față și puntea spate se face automat, în funcție de condițiile de aderență. În caz de pierdere de motricitate sau în condiții de aderență precară, o parte din cuplu este transferat punții spate. Această distribuție este asigurată de un dispozitiv de cuplare electromagnetic de origine Nissan;
    2. „Lock”, atunci când conducătorul blochează electronic transmisia 4×4. În acest mod, controlul motor și al sistemului de frânare sunt de asemenea adaptate unei utilizări 4×4. Acest mod este rezervat traversărilor dificile și drumurilor neamenajate (suprafețe accidentate, noroi, nisip);
    3. „4×2”, când transmisia este blocată pe 2 roți. Acest mod se pretează drumurilor uscate ce au aderență și permite optimizarea consumului de carburant și a emisiilor de CO2.

Dacia Duster a fost conceput de către designerii de la Renault Design Technocentre, Guyancourt, dar la rezultatul final au contribuit și celelalte centre-satelit de design Renault din lume, printre care și Renault Design Central Europe,cu sediul în București.

Spatiul a fost intotdeauna generos in automobilele Dacia ,fie ca era Dacia 1300 , Dacia Logan sau Dacia Duster .

Atat spatiul pentru bagaje , cat si cel pentru pasageri este generos , incapand lejer 5 persoane iar in portbagaj 5 valize .

Dacia Duster este fiabila, robusta , perfecta pentru drumurile din Romania .

Cei de la Dacia, apreciaza  simplitatea. de aceea, autovehiculele  sunt atât de ușor de utilizat în viața de zi cu zi.

Dacia Duster este primul model care beneficiază de strategia Grupului Renault/Nissan privind reducerea emisiilor de noxe pentru a respecta noile norme .

Francrocar recomanda Dacia Duster !

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *